Valleidrive; bridgen voor het goede doel 26 oktober 2024
Internationale Jeugd Uitwisseling '24-'25
Paul Harris Fellow voor Ankie en Erik
Succesvolle schrijversavond met Tessa de Loo
Wij zijn op zoek naar nieuwe leden;
Kom je kennismaken?
Night of the Rotary
Hier meer informatie

Welkom bij Rotary Scherpenzeel-Woudenberg!

World Cleanup Day

Ook in Duitsland doen we, samen met onze vrienden van club Lippetal, aan plastic prikken in het kader van End Plastic Soup. Zo ook op World Cleanup Day 20 september. Naast dat het natuurlijk een zinvolle en goede bezigheid is, is het ook nog eens hartstikke gezellig. Zo zijn we èn lekker bezig voor het goede doel, èn scheppen en onderhouden we fijne vriendschappen.

Natuurlijk namen we ook ons jaarkind mee, een tiener uit Thailand die een jaartje bij ons onder de pannen is om zo Nederland te ervaren.

International Youth Exchange

Het schooljaar 24-25 doet onze club mee aan de international jeugduitwisseling. Izak uit Leusden is vertrokken naar Brazilië en sinds 17 augustus is Wheel uit Thailand bij ons te gast in Nederland. Ze zal 10 maanden naar school gaan op het Corderius in Amersfoort en bij verschillende leden van onze club en de ouders van Izak, worden opgevangen.